Dlaczego w obsłudze korespondencji ważne są właściwe koperty i papier firmowy?

Jakość wykonania

Przy nowoczesnej obsłudze korespondencji pakowanej maszynowo bardzo ważnym elementem jest stosowanie właściwych kopert. Po pierwsze muszą być to koperty bardzo dobre jakościowo, aby zapewniały bezawaryjną pracę maszyn kopertujących. O jakości koperty decydują takie czynniki jak gramatura papieru, precyzyjne doklejenie folii w okienku, dobrej jakości klej na klapce, ciemny siatkowany poddruk uniemożliwiający podglądanie zawartości. Są to wymogi jakościowe, ale ważne są również pewne elementy funkcjonalne.

Adresowanie i oznaczenia pocztowe

Przy obsłudze korespondencji masowej stosuje się koperty z okienkami, w których widoczny jest adresat umieszczony bezpośrednio na wysyłanym dokumencie. Eliminuje to osobny proces adresowania koperty i daje gwarancję, iż adresat otrzyma przeznaczony dla niego dokument. Kolejnym elementem na kopercie jest nadruk umowy podpisanej z wybranym operatorem pocztowym w miejscu przeznaczonym na opłatę pocztową. Dzięki temu nie trzeba przepuszczać listów przez frankownicę nie wspominając już o lepieniu znaczków.

Wizualizacja marketingowa

Skoro koperty zamawia się u dostawcy już z nadrukiem umowy, można w tym samym procesie dodać na kopertę dane nadawcy, logo, a nawet treści reklamowe. Jeśli do tego wewnętrzne dokumenty wydrukowane są na papierze firmowym, postrzeganie korespondencji przez adresata jest bardziej pozytywne i wpływa na profesjonalny wizerunek nadawcy. Jest to szczególnie ważne gdy korespondencja ma charakter marketingowy.


Wybierz dostawców usług kopertowania i wyślij zapytanie aby uzyskać najlepszą ofertę

1. Wybierz dostawców usług do których chcesz wysłać zapytanie

zaznacz dostawca usługi strona www
Adrex Group koperty do kopertownic, koperty z nadrukiem, papier firmowy http://www.adrex-group.pl
Mailing Solutions koperty do kopertownic http://www.mailing-solutions.pl
Printcom koperty do kopertownic http://www.printcom-polska.pl

2. Wpisz swoje dane i zapytanie

Imię i Nazwisko:

Firma/Instytucja:

Email:

Telefon kontaktowy:

Zapytanie:

3. Wyślij zapytanie