Dlaczego warto zlecić obsługę korespondencji? - Lepiej, Taniej, Szybciej!
Na czym polega outsourcing obsługi korespondencji?
Jest to częściowe lub całkowite zlecenie procesu obsługi korespondencji specjalistycznej firmie świadczącej usługi druku, kopertowania i ekspedycji pocztowej listów. W uproszczeniu wygląda to tak:
LEPIEJ - efektywne wykorzystanie pracowników
Twoja firma z pewnością korzysta przy obsłudze korespondencji z wolniejszych urządzeń niż profesjonalna firma outsourcingowa więc obsługa procesu drukowania i kopertowania zabiera Twoim pracownikom znacznie więcej czasu. Jeśli do tego ręcznie pakują dokumenty do kopert to wykorzystanie ich czasu pracy jest bardzo nieproduktywne.
TANIEJ - niższe koszty obsługi korespondencji
Twoje koszty obsługi korespondencji, na które składają się koszty pracy, materiały papierowe, amortyzacja i eksploatacja urządzeń są wyższe niż opłaty za usługi outsourcingowe. Wynika to z różnic w skali działania, wydajności sprzętu, fachowości pracowników oraz dostępu do hurtowych cen materiałów. Dlatego czysta kalkulacja ekonomiczna wskazuje na większą opłacalność outsourcingu.
SZYBCIEJ - krótszy czas wysyłki listów
Fachowcy od obsługi korespondencji dysponują sprzętem o wysokiej wydajności i mają duże doświadczenie w procesach logistycznych związanych z przygotowaniem i wysyłką dokumentów. Korzystając z ich usług z pewnością skrócisz czas dostarczenia Twoich listów.